Leírás és Paraméterek
85 cm
- compact bike lokc with rustproof, hardened steel rods
- perfect for e-Bikes
- key registration - inlcuding carrying bag
- the lightest lock in its class
- 3 keys
Kategória | Hajtogatható |
Típus | Kulcsos |
Vélemények









Pozitívumok:
+ Nagyon masszív, edzett acélból készült erős szerkezet,
+ a csuklókon nem lötyög,
+ mégis mindössze 1005 gramm (az erős, jó zárak ennél nehezebbek szoktak lenni),
+ ugyanakkor kompakt, a fej is belejátszik a lezáró hosszba, szemben az összes többivel, akár ABUS-okkal, ahol a zár egy külön nyúlvány, de nem tesz hozzá a zár hosszához lakatoláskor.
+ A tokja szó szerint nagyon patent, nem kell bénázni pántokkal a zár tokba való behelyezése után, mert egyszerűen csak a helyére pattan,
+ ráadásul pont a zár kompaktsága miatt még a lányom 20"-os biciklijének háromszögébe is be tudtam helyezni a pántjával (furat nincs a biciklijén), más típusokkal ez nem ment, mert nem lehetett kivenni, és bár éppen hogy csak, de itt ki tudom venni a tokjából a biciklivázon.
+ A pántos felerősítő résszel együtt 1130 gramm a zár, de még így is könnyebb, mint a többi, erősnek tartott 1,3-1,6 kilós szerkezet, a zár maga meg csak 1 kg.
Ezeket a negatívumokat tudom említeni:
- elég drága cucc (30 500 Ft-ért vettem), főleg a bicikli árához képest,
- 5-10 centivel lehetne hosszabb, bizonyos szituációkban pont ez a hossz hiányzik,
- a hajtogatható lamellákon nincs gumibevonat, csak kemény műanyag (bár még mindig jobb, mint ha a csupasz fém lenne).
- itthon alig kapni ezt a zárat, a különböző színekben (vagy 6 féle) meg pláne nem.
A pozitívumai, egyedi, kompakt, nem dög nehéz, mégis erős kialakítása miatt azonban nálunk jobban nyomott a latba, és őszintén ajánlani tudom bárkinek, akiknek ezek a szempontok megfelelnek.

Nagyon masszív, edzett acélból készült erős szerkezet, a csuklókon nem lötyög, mégis "csak" 1005 gramm, kompakt, a fej is belejátszik a lezáró hosszba, szemben az összes többivel, akár ABUS-okkal, ahol a zár egy külön nyúlvány, de nem tesz hozzá a zár hosszához lakatoláskor.
A tokja szó szerint nagyon patent, nem kell szarakodni pántokkal a zár tokba való behelyezése után, mert egyszerűen csak a helyére pattan, ráadásul pont a zár kompaktsága miatt még a lányom 20"-os biciklijének háromszögébe is be tudtam helyezni a felfogató pántjával (furat nincs a biciklijén), más típusokkal ez nem ment, mert nem lehetett kivenni, és bár éppen hogy csak, de itt ki tudom venni a tokjából a biciklivázon.
A pántos felerősítő résszel együtt 1130 gramm a zár, de még így is könnyebb, mint a többi, erősnek tartott 1,3-1,6 kilós szerkezet, a zár maga meg csak 1 kg.
Ezeket a negatívumokat tudom említeni:
- elég drága cucc (30 500 Ft-ért vettem), főleg a bicikli árához képest,
- 5-10 centivel lehetne hosszabb, bizonyos szituációkban pont ez a hossz hiányzik,
- a hajtogatható lamellákon nincs gumibevonat, csak kemény műanyag (bár még mindig jobb, mint ha a csupasz fém lenne).
- itthon alig kapni ezt a lakatot, a különböző színekben (vagy 6 féle) meg pláne nem.
A pozitívumai -egyedi, kompakt, nem dög nehéz, mégis erős kialakítása miatt- azonban nálunk jobban nyomott a latba, és őszintén ajánlani tudom bárkinek.

Nagyon masszív, edzett acélból készült erős szerkezet, a csuklókon nem lötyög, mégis "csak" 1005 gramm, ugyanakkor kompakt, a fej is belejátszik a lezáró hosszba, szemben az összes többivel, akár ABUS-okkal, ahol a zár egy külön nyúlvány, de nem tesz hozzá a zár hosszához lakatoláskor.
A tokja szó szerint nagyon patent, nem kell szarakodni pántokkal a zár tokba való behelyezése után, mert egyszerűen csak a helyére pattan, ráadásul pont a zár kompaktsága miatt még a lányom 20"-os biciklijének háromszögébe is be tudtam helyezni szalaggal (furat nincs a biciklijén), más típusokkal ez nem ment, mert nem lehetett kivenni, és bár éppen hogy csak, de itt ki tudom venni a tokjából a biciklivázon.
A szalagos felerősítő résszel együtt 1130 gramm a zár, de még így is könnyebb, mint a többi, erősnek tartott 1,3-1,6 kilós szerkezet, a zár maga meg csak 1 kg.
Ezeket a negatívumokat tudom említeni:
- elég drága cucc (30 500 Ft-ért vettem), főleg a bicikli árához képest,
- 5-10 centivel lehetne hosszabb, bizonyos szituációkban pont ez a hossz hiányzik,
- a hajtogatható lamellákon nincs gumibevonat, csak kemény műanyag (bár még mindig jobb, mint ha a csupasz fém lenne).
- itthon alig kapni ezt a lakatot, a különböző színekben (vagy 6 féle) meg pláne nem.
A pozitívumai, egyedi, kompakt, nem dög nehéz, mégis erős kialakítása miatt azonban nálunk jobban nyomott a latba, és őszintén ajánlani tudom bárkinek.


Nem az U lakat biztonsági szintje, de az 1kg-os kategóriában igen jó biztonságot ad, az egyik legjobbat, a speciális edzett fém anyaga.